0 komentáře

Přílet do Kolumbie 14.září

Po loňském roce zaměřeném hlavně na Asii jsem se chtěl letos pro změnu více přeorientovat do ameriky - obnovit trochu španělštinu a tak :) Původně jsme s Verčou plánovali svoji první bezdětnou (hlídá nám mamka Verči - děkujeme!) dovolenou do Japonska, ale nakonec to tak nějak dopadlo a vyrazili jsme místo toho do Kolumbie. S plánováním mi hodně poradily dvě verčiny kamarádky kolumbijky, co žijí už dlouho v Praze (díky!). Po obligátním prostudování wikitravel a dalších zdrojů jsem vybral 3 hlavní destinace: San Gil (treky a raftování), Cartagena (pláže, potápění) a nakonec Leticia (amazonie).

Hledání letenek nebyla radostná práce - nechtěli jsme strávit na cestě zbytečně mnoho času, takže moc na výběr nebylo - z evropy létá do Bogoty AirFrance a spojení z Prahy bylo super (18h celková cesta), jen ta cena kdyby byla rozumnější. Cesta proběhla v pohodě (když nepočítám fakt, že jsem nám při odchodu z bytu vzal špatný klíč od bytu a zjistil to až po zabouchnutí dveří :), ani batoh nám neztratili a i přemístění taxíkem z letiště do hostelu bylo bez incidentů. Ubytování jsem nám vybral v historické části Bogoty - jedinou vadou na jinak hezkém prostředí byl fakt, že v hostelu nás dali do pokoje co byl přímo u vchodu a restaurace, takže rámus a provoz jsme měli doslova za dveřmi. Naštěstí jsme byli po cestě tak utahaní, že nám to ve finále ani nevadilo :)

Odpoledne a večer jsme strávili obcházením historické části - hlavním úkolem ale bylo vytáhnout někde peníze z bankomatu. To se ukázalo jako větší problém, než jsme čekali. První 3 bankomaty tvrdošíjně trvaly na tom, že mám špatné číslo karty (to jde?) a nakonec jsme uspěli až v bance BBVA. No, byla už ve mě malá dušička - nová karta od mBank a nic moc hotovost není úplně nejlepší začátek dovolené :) Druhý den ráno jsme se nechali odvézt na autobusové nádraží a z něj vyrazili na 8h dlouhou cestu do naší první destinace San Gil...

(žádné komentáře zatím nebyly napsány)